Rommelmarkt

Zaterdag 7 september werd de jaarlijkse rommelmarkt van de hervormde gemeente in Elst weer gehouden. Er was weer ruim voldoende handelswaar en mede dankzij het mooie weer was het weer een geslaagde dag! Piet met zijn ballonnen, ruim 40 rondes Rad van avontuur, van alles te eten en drinken, de presentie van de goede doelen (Mercy Ships, Woord en Daad en Vakantiebijbelweek Elst), de Jeugdclub Switch, en natuurlijk vele kramen met allerhande tweedehands spullen.

De dag is mede mogelijk gemaakt door vele sponsors uit Elst en daarbuiten. Hun bijdragen in geld, loterij-cadeautjes en te verkopen spullen zijn altijd weer onmisbaar! Hartelijk dank ook via deze weg.

We kunnen melden dat de netto opbrengst dit jaar weer ruim 16.000 euro was!

Voor de volledigheid geven we hierbij ook nog een keer de uitkomst van de grote loterij in 1 overzicht. Mochten er nog winnende loten te voorschijn komen, waarvan de prijs nog niet is afgehaald, dan kunt u zich melden bij de commissie: rommelmarkt@hervormd-elst.nl.

We zien u graag Deo Volente volgend jaar weer terug op de eerste zaterdag in september. Tussendoor kunt u maandelijks spullen brengen achter de kerk, elke 2e zaterdag van de maand tussen 9 en 11 uur.

De marktdagcommissie

Wanneer je alvast artikelen wilt bekijken of kopen klik hier

Inzamelen op elke 2e zaterdag van de maand van 9.00 tot 11.00 uur achter de kerk.

We zijn ook op
facebook te volgen.